Primera Sortida de Cap de setmana amb el Mini 6.50

Hem iniciat una nova activitat, que permet als nostres alumnes dels  cursos de vela, iniciar-se en la realització de travesses. Navegant durant un cap de setmana, per les costes del Maresme i fent nit en alguna cala o en algun port.

Els primers alumnes que s’hi han apuntat han estat el Pere i la Rosa, que han realitzat un parell de cursos de Mini durant els darrers mesos.

Després de preparar el Mini, comprar provisions i assegurar el material. Vàrem sortir de Mataró dissabte 18 de novembre a les 10h30, rumb a Blanes. Amb vent de llevant de 8 nusos, amb cenyida, vàrem arribar a Arenys de Mar cap a les 4 de la tarda, i veient que el vent havia anat afluixant, vàrem decidir fer nit al port d’Arenys de Mar.

L’endemà, de bon matí i acompanyats, altra vegada per un vent de Llevant, vam estar navegant per davant de la costa d’ Arenys durant el matí i més tard vam hissar el Gennaker i vàrem posar proa cap a Mataró arribant aproximadament a les 17h de la tarda.

Un cap de setmana en el que el Pere i la Rosa van poder practicar tot el que han anat aprenent, a més a més de gaudir d’una navegació més complerta i llarga.  Pel Pol i l’Eugeni ha estat també una experiència enriquidora com a instructors i com a persones.

En definitiva un cap de setmana original i diferent, connectats amb el sol i el mar, en el que hem gaudit de la navegació a vela.

Col·laboradors

On som?

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Instagram
Used for the like, share, comment, and reaction icons

Facebook Posts

Avui a les Estades d'Estiu hem aprofitat el 🌬️ de llevant per aprendre a navegar a vela ⛵🌊 que bé ens ho hem passat!!!😃 #mataronavega #estadesdestiu #agost #velalleugera #dam #evm ... See MoreSee Less

Avui a les Estades dEstiu hem aprofitat el 🌬️ de llevant per aprendre a navegar a vela ⛵🌊 que bé ens ho hem passat!!!😃 #mataronavega #estadesdestiu #agost #velalleugera #dam #evmImage attachment

2 weeks ago

Escola Vela Mataró

A les Estades d'Estiu.. Seguim combatent la calor!!!! 🌞😎 Gaudint I fent paddlesurf!!🌊🚣‍♀️
#mataronavega #estadesdestiu #agostambcalor @ Escola Vela Mataró
... See MoreSee Less

A les Estades dEstiu.. Seguim combatent la calor!!!! 🌞😎 Gaudint I fent paddlesurf!!🌊🚣‍♀️
#mataronavega #estadesdestiu #agostambcalor @ Escola Vela MataróImage attachment

3 weeks ago

Imatges de la 4rta setmana d'estades d'Estiu ... See MoreSee Less

4 weeks ago

Dissabte 20 de juliol vam celebrar la 13a Edició del Fes-te a la Mar
Jornada de navegació inclusiva perquè tothom pugui gaudir del mar, persones amb i sense diversitat funcional. 🌊⛵️

Volem agraïr a tots i totes els voluntaris/es i especialment a Bricbarca per la seva participació, sense ells/es no hagués estat possible !!!